ادکلن, آموزش, آنباکس و نقد و بررسی

هر آنچه که شما باید درباره ی ادکلن فارنهایت برای آقایان بدانید.

ادکلن فارنهایت

همه آنچه که شما باید درباره ی ادکلن فارنهایت بدانید .

 

ادکلن فارنهایت

هر آنچه که شما باید درباره ی ادکلن فارنهایت بدانید .

 

کریستین دیور برخی از بی نظیرترین و شیک ترین عطرهای زنانه و مردانه را تولید کرده است. به ویژه ، یکی از محبوب ترین محصولات آنها ادکلن مردانه فارنهایت است که در چهار دهه گذشته در بازار موجود بوده است.

کریستین دیور برای اولین بار فارنهایت را در سال 1988 آزاد کرد. اما برخلاف محصولات دیگر خود که آمده و رفته اند ، فارنهایت یک رایحه محبوب است. بسیاری آن را از لحاظ رایحه یکی از بهترین عطرهای امروزی می دانند. فروش بالای آن نشانه تاییدی بر فوق العاده بودن این عطر است اما ، درست مانند سایر عطرهای رایج ، افرادی نیز هستند که مورد پسندشان قرار نگرفته است.

رایج ترین انتقاد به فارنهایت قیمت آن است. قطعاً ارزان نیست. همچنین کسانی که از آن استفاده کرده اند رایحه فارنهایت را خیلی قوی و پر قدرت توصیف می کنند.

به هر حال ، یک مورد که همه در مورد فارنهایت می دانند این است که فارنهایت یک عطر عالی برای مردان است.

نقد و بررسی ادکلن فارنهایت

ادکلن مردانه Fahrenheit Christian Dior افسانه ای است بین ادکلن ها چرا؟

زیرا شرکت دیور اولین شرکتی بود که با موفقیت از نت های چرمی به عنوان نت اولیه استفاده کرد.

ژان لوییز سیوزاك و موریس راجر با فارنهایت خطر را در پیش گرفتند. سالها بعد ، به جرات می توان گفت که حرکت جسورانه آنها کاملا مزد خودش را دریافت کرد. حتی اگر همه آن را دوست نداشته باشند ، رایحه چوب و گل مشک و گیاه فارنهایت از زمان انتشار تاکنون در 1988 ادامه پیدا کرده است.

از نظر زیبایی شناسی ، ادکلن فارنهایت برای آقایان بسیار زیبا و چشم نواز است. این بطری دارای رنگی سیاه و قرمز است که از زمان عرضه اول تغییر زیادی نکرده است. در مورد بسته بندی ، کریستین دیور با همان رنگ بندی در جعبه مقوا درسنه کرده است. تنها تفاوت این است که آنها از یک فونت متفاوت برای نام شرکت و محصول استفاده کردند.

در نگاه اول ، حتی کسانی که درباره رایحه چیزی نمی دانند می توانند بگویند که این ادو تویلت معمولی شما نیست.

یک دلیل خوب وجود دارد که چرا بسیاری از عطرهای تبلیغاتی سعی در تقلید از رایحه فارنهایت در این سالها دارند. با این حال ، هیچ کس نتوانسته است آن را به موفقیت برساند. بوی مرکبات تازه و میوه از همان لحظه ای که اسپری می کنید از شما استقبال می کند بی نظیر است. بدست آوردن نت های مرکبات و تخته های چوبی کار سختی است. بعداً ، شما متوجه سایر نت های اولیه استفاده شده خواهید شد. این شامل برگاموت ، بابونه ، لیمو ، زالزالک ، زنبورعسل ، میس ، اسطوخودوس و بنفشه است.

گردآوری رایحه نت های پایه قلب ادکلن فارنهایت است.نت های پایه عبارتند از : یاس ، سدر وود ، گل برف و چوب صندل ، چرم ، مشک ، تنکا ، استیراکس ، کهربا ، پاتچولی و زال زالک.

این ترکیب ها با هم ترکیب شده و رایحه ای چرمی به ادکلن می بخشد.

در حالی که فارنهایت بوی خوبی دارد ، نظرات متفاوتی هم وجود دارد. برخی افراد رایحه چرمی را دوست دارند و برخی دیگر آن را نمی پسندند. بعضی از این افراد تا آنجا پیش می روند که میگویند رایحه فارنهایت شبیه بنزین یا گاز است.

صرف نظر از اینکه شما آن را دوست دارید یا نه ، ادکلن را به عنوان عطر زنانه اشتباه نگیرید زیرا این ویژگی برجسته به خاطر رایحه بنفشه است.

ادکلن فارنهایت مخصوص آقایان است.

چه موقع باید از ادکلن فارنهایت استفاده کنید؟

در اینجا ، در بررسی ادکلن فارنهایت ، ما سعی خواهیم کرد درباره همه چیز موجود در مورد فارنهایت بدانیم. این شامل زمانی است که شما باید از آن استفاده کنید.

“اعتماد به نفس” کلمه ای است که ما برای توصیف فارنهایت استفاده می کنیم.

هنگامی که شما فارنهایت را اسپری می کنید ، مردم به شما نگاه می کنند. یا حداقل ، شما این تأثیر را خواهید داشت که همه افراد به دنبال این هستند که رایحه این عطر از کجا می آید. اما به دلیل رایحه شدید ادکلن ، توصیه نمی کنیم هر روز از آن استفاده کنید. همچنین در تابستان و روزهای آفتابی سعی کنید از آن استفاده نکنید. درعوض ، توصیه می کنیم در فصل زمستان و شب ها از فارنهایت استفاده کنید. رایحه این ادکلن به خوبی در ماه های سردتر بهار و پاییز به مشام میرسد.

برای آقایان جوان که حدود 25 سال سن دارند ، فارنهایت به دلیل بوی مردانه ، ادکلن عالی است.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، بوی قدرتمند ادکلن فارنهایت برای همه ی آقایان نیست. اگر علاقه ای به رایحه سنگین و قوی ندارید ، توصیه می کنیم به دنبال ادکلن دیگری باشید.

چه مدت رایحه فارنهایت دوام خواهد داشت؟

رایحه چرمی قوی ادکلن Fahrenheit for Men به معنای این است که شما هیچ مشکلی برای گفتن اینکه آیا کسی رایحه آن را حس می کند ندارید و نیازی نیست از کسی سؤال کنید که رایحه آن به مشامشان می رسد.به این دلیل که می توانید خود را بو کنید ، یا افراد دیگر به شما خواهند گفت که بوی خوبی می دهید.

چند بار اسپری ادکلن فارنهایت باید یک روز کامل در دفترکار شما دوام آورد. این امر به ویژه در صورتی که تمام وقت در داخل خانه هستید ، صادق است. حتی اگر مرتبا خود را در معرض محیط های گرم قرار دهید ، هنوز رایحه شش ساعت خوب ادامه می یابد. ردپای کوچک آن تا بقیه روز همچنان باقی خواهد ماند.

توجه به این نکته مهم است که طول عمر رایحه ادکلن با بدن هر شخص متفاوت است. این ممکن است رایحه ادکلن به اندازه زیادی روی بدن شما طول نکشد ، یا ممکن است بیشتر طول بکشد. این ها همه بستگی به این دارد که در طول روز چقدر فعال هستید ، و چقدر عطر با بوی طبیعی بدن شما متناسب است.

آیا فارنهایت ادکلن خوبی است؟

اگر می خواهید مجموعه ای از عطرها را انتخاب کنید ، انتخاب نکردن فارنهایت یک اشتباه است.

حتی اگر شما طرفدار رایحه های قوی و جسورانه نیستید ، طبیعت این ادکلن باعث می شود ناخواسته به سمت آن جزو شوید. رایحه تهاجمی باعث می شود تا شما بیشترین تاثیر را روی دیگران داشته باشید. این عطر برای مصاحبه شغلی و قرار مناسب است. فقط با چند بار اسپری این ادکلن اعتماد به نفس و مردانگی خود را به دست خواهید آورد.

فقط بخاطر بسپار که ، هنگام استفاده از این ادکلن ، همیشه برخی افراد هستند که رایحه آن را خیلی تند میدانند.

تنها دلیلی که ما فارنهایت را توصیه نمی کنیم این است که اگر به دنبال رایحه ای سبک تر و معمولی هستید.فارنهایت برای شما نیست.

چه زمانی ادکلن فارنهایت به بازار عرضه شد؟

مجریان موریس راجر و ژان لوئیز سیوزاک اولین بار در سال 1988 ادکلن Fahrenheit for Men for Parfums Christian Dior را ایجاد و معرفی کردند.

شرکت Parfums Christian Dior تهیه کننده ادکلن فارنهایت برای آقایان است.

Parfums Christian Dior خط آرایش و مراقبت از محصولات محصولات Christian Dior SE است. با این حال ، گروه LVMH در حال حاضر صاحب این خط است. اگرچه شایان ذکر است که برنارد آرنو رئیس هر دو بخش کریستین دیور SE و گروه LVMH است. علاوه بر این ، Christian Dior SE بیشترین سهم LVMH را در اختیار دارد.

چرا ادکلن فارنهایت بسیار گران است؟

بدون شک اگر میخواهید بوی خاصی داشته باشید باید بها آن را بپردازید. قیمت ادکلن فارنهایت از زمان عرضه آن کاهش نیافته است.(ولی متاسفانه به دلیل بالا رفتن شدید قیمت ارز قیمت ادکلن ها در کشور ما خیلی بالا رفته است)

از کجا می توانیم ادکلن فارنهایت را خریداری کنیم؟

از آنجا که ادکلن Fahrenheit for Men یک EDT(ادو تویلت) محبوب  است ، توصیه می کنیم آن را فقط از منابع معتبر خریداری کنید.

در اینجا می توانید از فروشگاه عطر و ادکلن رایحه این ادکلن را خریداری کنید.

حکم نهایی

یک مورد که ما با بررسی ادکلن فارنهایت روشن کرده ایم این است که این برای همه نیست.

شما یا فارنهایت را دوست دارید یا از آن متنفر هستید.شما نمی توانید نسبت به چیزی بسیار قدرتمند و معطر بی تفاوت باشید. اما فارنهایت با همه عیب هایش یکی از پرفروش ترین ادکلن های بازار است. Fahrenheit رایحه ای بی انتها و مؤثری دارد که تاثیر زیادی بر روی دیگران دارد.

اگر تا به حال احساس نیاز به تحت تأثیر قرار دادن دیگران را برای یک روز احساس کردید ، سخت است که از فارنهایت استفاده نکنید.

——————————————————————————————————————————————————————

ما را دنبال کنید (فروشگاه عطر و ادکلن رایحه)

(اینیستاگرام فروشگاه عطر و ادکلن رایحه)

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان | اولین خرید بالای 700 هزار تومان ارسال رایگان

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من